چکیده
به منظور بررسی میزان رضایتمندی بانوان مراجعه کننده به کلینیک بیمار یهای پستان جهاد دانشگاهی، یک مطالعه توصیفی طراحی
شد و جهت بررسی رضایتمندی بیماران پرسشنامه اختصاصی طراحی شده، در بین تمامی مراجعین کلینیک توزیع شد و از آنان خواسته
شد که آن را تکمیل نمایند
سال بود
. پرسشنامه حاوی آیتم های رضایتمندی از مراقبت های کلینیکی، سیستماتیک، محیط فیزیکی، مهارت های. (SD =11/6) 40/ ارتباطی پرسنل و رضایتمندی کلی بود. در کل 625 زن در این مطالعه شرکت کردند. متوسط سنی آنان 9اغلب آنان متأهل
بسیار راضی یا راضی بودند
کلینیک و رضایتمندی به تفکیک از محیط فیزیکی، ارتباط با پرسنل و مراقبت های کلینیکی توافق معن یداری وجود داشت
( 81 %) و خانه دار ( 69 %) بودند. تعداد زیادی از آنان از محیط فیزیکی، ارتباط پرسنل و مراقبت های کلینیکی دریافتی. 82 % از پاسخ دهندگان بطور کلی از کلینیک خیلی راضی یا راضی بودند. بین رضایتمندی کلی بیماران از. بین(
Kappa =0/20 ،P<0/ و مشاوره با پزشک ( 0001 (Kappa =0/21 ،P<0/ رضایتمندی کلی بیماران و رضایت از اتاق معاینه ( 0001توافق معنی داری به چشم می خورد
نشان می دهد که محیط فیزیکی و روش مشاوره پزشکان در رضایتمندی کلی بیماران مؤثر هستند
. هیچ یک از عوامل جمعیتی رابطه معنی داری با رضایتمندی کلی نداشتند. یافته های این مطالعه.بازنشر اطلاعات | |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |